יום רביעי, 23 בדצמבר 2009

כיצד נולד רעיון

במסעות הקניות השבועי שלי בחנויות היצירה אני תמיד מסתכלת על החומרים שאינם קשורים לחימר הפולימרי , כמו למשל אומנות כרטיסי הברכה ועוד תחומים נוספים .

לפני שבוע בקניות יום רביעי שלי הגעתי לחנות שממנה אני קונה חלק מהחומרים ביבנה והסתובבתי להנאתי בחנות , בקצה החנות על הקיר מצאתי עשרות שקיות, עם כל מיני מוצרים בפנים כמו כסאות מעץ קטנים ( מינאטורים) וכובעים לבובות (מינאטוריים), מתנות עטופות לליצנים שלי .

הכובעים הזכירו לי את המכתביות שכשהייתי קטנה של הולי הובי וזה היה עוד לפני שהפכתי להיות טום בוי והתחלתי לשחק בגולות .

לקחתי את הכיסאות האלה ולקחתי את הכובעים האלה וכן גם את המתנות ,והיה לי ברור שחייב לעשות איתם משהו פולימרי .

וככה נולדו להן צילי גילי ונילי שלוש בובות מתוקות ביותר שיושבות על הכיסאות עץ וחובשות את הכובעים המיאטורים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה