יום שבת, 28 בנובמבר 2009













שלום וברוכים הבאים לבלוג שלי


שמי מירה (פינקי) קריספיל ואני אומנית היוצרת בחימר פולימרי מזה 4 וחצי שנים וכיום מנהלת של פורום האומנים העוסקים בחימר פולימרי של תפוז .

כן גם אני החלטתי להיות חלק מעולם הבלוגים ואם אתם תוהים על מה אני הולכת לכתוב , אז כיוון שהיום שלי בנוי 90% מיצירה בחימר פולימרי אז אך טבעי הדבר שזה התחום שאני הולכת לכתוב עליו.

על מנת שתבינו מה זה חימר פולימרי אז כדאי להתחיל מההתחלה ולמה הכוונה? , ראשית החלטתי לעשות לכם היכרות עם החימר הפולימרי כדי שתבינו למה העבודות כל כך צבעוניות, ולא אני לא מציירת עם צבעים וגם לא משתמשת במכחולים, לא להאמין אבל כל הדוגמאות המופיעות בעבודות מפוסלות באמצעות החימר הפולימרי. רק כדי להציץ לעולם שלי אעלה טעימה קטנה לאחת מהעבודות שלי .

אז את הסוג הראשון בוודאי כולכם מכירים כן הפימו שהנו סוג של פולימרי

ובסוג הזה ניתן למצוא פימו סופט שהנו רך ואת הפימו הקלאסיק .

הסוג השני הנו חימר פולימרי שפותח ע"י אומנית אמריקאית בשם דונה קאטו ונקרא קאטו קליי

סוג נוסף שקיים הנו הפרמו


סוג נוסף הנו הסטודיו

סוג נוסף הנו הסקלפי שאותו קצת קשה להשיג בארץוהסוג האחרון הנו הסרניט














































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה