יום שני, 14 בדצמבר 2009

אהבתי לקומקומים

הכל התחיל לפני 3 שנים , כמדי יום רביעי יצאתי לקניות של חומרים וכלים ותוך כדי הטיול נתקלתי בקומקום מרוקאי , הצורה של הקומקום והגודל ממש עשו לי חשק לקחת אותו ולעבוד עליו וככה זה התחיל ונמשך עד היום .

במשך השנים התחלתי גם לנסות ולשנות את הצורה של הקומקומים ,וככה מדי שבוע אני מוצאת את עצמי יוצרת לפחות קומקום אחד וכל הזמן בחיפוש של קומקומים במיוחד אלה עם הצורות המעניינות .
האתגר הכי גדול שעשיתי הוא לצפות 2 סמוברים רוסיים שכיום מקשטים את הכניסה לבית שלי, יש תמיד כמה עבודות שקשה לי להיפרד מהן, ואני מודה שקשה לי להיפרד מהסמוברים האלה למרות שלטעמי הם אינם הכי מושלמים שבעולם , אבל עצם האתגר ושעות העבודה גרמו לי להתחבר אליהם מאוד .

מקבץ של קומקומים שהכנתי בעבר :
הקומקום הראשון שלי



והסמוברים



קומקום שהתפרסם באמריקאן סטייל מגזין בארה"ב לפני חצי שנה


והקומקום האחרון שהכנתי

קומקומים נוספים ניתן לראות בפליקר שלי יש סט שלם שמוקדש לקומקמים וכמובן שיש קבוצה בפליקר שאני פתחתי שהנושא שלה POLYMER CLAY TEAPOT
חג שמח

תגובה 1: